Specjalista ds. technicznych
APLIKUJ | Specjalista ds. technicznych INNE OFERTY PRACYAplikujesz na stanowisko:
Dział serwisu

Warszawa
Jeśli jesteś osobą, która lubi rozwiązywać techniczne wyzwania i wspierać innych swoją wiedzą, to to stanowisko Specjalisty ds. technicznych jest dla Ciebie!
Oferujemy umowę o pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku z mnóstwem możliwości rozwoju.
Do Twoich zadań będzie należało m.in. obsługa infolinii serwisowej, wsparcie naszych Autoryzowanych Partnerów Serwisowych, czy przeprowadzanie szkoleń techniczno-handlowych.
Brzmi ciekawie? Dołącz do zespołu pełnego pasji i rozwijaj się razem z nami!
Zakres obowiązków:
- Obsługa infolinii serwisowej (zgłoszenia uruchomień, reklamacje, wsparcie Autoryzowanych Partnerów Serwisowych);
- Udzielanie informacji na temat realizacji gwarancji, części zamiennych, sieci APS (Autoryzowanych Punktów Serwisowych) itp. (mailowo i telefonicznie);
- Obsługa zgłoszeń serwisowych i związanej z nimi dokumentacji;
- Przygotowywanie oraz wysyłka części zamiennych;
- Ekspertyza części zamiennych;
- Pilnowanie terminowej realizacji procesu reklamacji;
- Weryfikacja merytorycznej poprawności faktur;
- Pilnowanie stanów magazynowych części zamiennych;
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
- Przeprowadzanie testów oraz tworzenie opinii techniczno-handlowych dla nowych produktów;
- Raportowanie w lokalnym systemie ERP;
- Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych;
- Wsparcie APS oraz klientów w zgłaszanych problemach technicznych;
- Udział w uruchomieniach i/lub pracach serwisowych u Klienta;
- Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
- Pomoc w tłumaczeniu oraz opracowywaniu DTR;
- Pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji w firmie;
- Pomoc przy sprawozdawczości środowiskowej (recykling, paliwa, odpady itp.);
Czego oczekujemy:
- Wykształcenie średnie techniczne;
- Wiedza techniczna na temat produktów: pompy ciepła, ogrzewacze termodynamiczne i elektryczne, kotły;
- Doświadczenie minimum 5 lat w branży kotłowej;
- Język angielski lub francuski mile widziany;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność pracy w grupie;
- Chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji;
- Zaangażowanie i sumienność;
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwości rozwoju zawodowego;
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy;
- Elastyczny czas pracy;
- Benefity pracownicze (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, bonus świąteczny, karty lunchowe, profit sharing).
O firmie:
Od momentu powstania firmy w 1968 roku, Groupe Atlantic specjalizuje się w zróżnicowanych źródłach energii, nieustannie dostosowując profil działalności do potrzeb Klientów. Już od wielu lat jesteśmy liderem rynku francuskiego, wyspecjalizowanego w elektrycznych systemach grzewczych oraz produkcji elektrycznych podgrzewaczy wody.
Jedyna w swoim rodzaju wiedza oraz zdobyte doświadczenie, pozwoliły nam stworzyć wizję wielowymiarowego komfortu cieplnego, który obecnie doskonale sprawdza się w warunkach szybko zmieniającego się rynku techniki grzewczej.
Stawiamy przed sobą ambitne cele, by w trosce o pełne zadowolenie Klienta tworzyć coraz doskonalsze urządzenia. Stałe poszukiwania pozwalają naszej firmie stawać się jednym z liderów tego rynku.